Блог на Райфайзенбанк

Мигновено, учтиво, с желание да помогне. Така вече два месеца нашият виртуален асистент RAIA посреща клиентите, които ни пишат с различни запитвания и казуси във Viber или Facebook Messenger. Сигурно и вие вече сте си говорили с нея? За какво я попитахте? 

Ето още няколко теми, по които може да потърсите съдействие от RAIA, ако някои от тях вече са част от плановете или мечтите ви. Тя ще ви обърне нужното внимание на секундата и ще ви помогне да намерите необходимата информация. 

Откриване на сметки и карти 

Ако се чудите коя е най-подходящата за вас сметка и как най-удобно да я откриете без посещение на офис – попитайте RAIA за тази информация и ще може по-лесно да прецените. Тя ще ви информира и за някои от предимствата на кредитните ни карти и от какви програми за лоялност може да се възползвате. 

Кандидатстване за кредит 

Жилищен или потребителски? Какви са условията? Какви са възможните срокове за изплащане и лихвите съобразно тях? За всичко, което ви е необходимо, за да реализирате своите планове и мечти – RAIA ще ви насочи към нужната информация. 

Лизинг на автомобил 

RAIA може да ви информира също така и за условията при закупуване на автомобил. Тя ще ви насочи и откъде да вземете най-подходящата за вас оферта. 

Най-удобният ви офис 

Не е нужно да търсите в сайта на банката или достъпните онлайн карти на града, в който живеетеRAIA ще ви насочи веднага към удобна за вас локация на банков офис. 

Райфайзен ОНЛАЙН, RaiMobile и RaiPay 

Как да направите регистрация в онлайн банкиранетоОткъде да свалите мобилното приложение RaiMobile и дигиталния портфейл RaiPay? RAIA ще ви помогне с информация за дигиталното управление на парите ви, както и за още много други теми. 

Пишете ѝ, тя ще ви посрещне с интерес и желание да помогне всеки ден и по всяко време. 

в За банката, Любопитно
Етикети: RAIA, чат бот