Блог на Райфайзенбанк

Да се докоснеш до най-новите технологии и да общуваш с последно поколение изкуствен интелект вече е лесно като детска игра. От началото на тази година нашият нов виртуален асистент RAIA посреща клиентите ни мигновено, когато те имат запитвания във Viber или Facebook Messenger. Ако все още не сте се възползвали от помощта ѝ, опитайте като попитате RAIA за информацията, от която имате нужда. Ето някои от предимствата, в които ще се убедите, когато влезете в контакт с нея. 

Става бързо 

Понякога телефонните линии за връзка с наш оператор са претоварени. Може да се наложи да изчакате известно време, докато служителите ни обслужат други клиенти, които изчакват ред също като вас. RAIA е програмирана да отговаря веднага на клиентските запитвания. Тя може да води стотици разговори едновременно, без забавяне в отговорите. Така ще получите необходимата насока на мига. 

Пишете в канала, който най-често използвате 

RAIA е в дигиталните каналите, през които най-често общуваме със своите близки – Facebook Messenger и Viber. Точно толкова лесно, колкото откриваме и изпращаме съобщения на познати в социалните мрежи, можете да влезете в контакт и с RAIA. Тя се появява мигновено, за да ви помогне винаги, когато искате да се свържете с банката чрез съобщения във Facebook Messenger и Viber. Скоро RAIA ще може да ви съдейства по същия лесен и интуитивен начин и през още три канала за комуникация с банката – Райфайзен ОНЛАЙН, мобилното банкиране RaiMobile и сайта на Райфайзенбанк. По този начин, благодарение на съвременната технология, получавате още по-бърз начин за контакт с банката, а RAIA ви оказва нужното съдействие в най-удобния и най-често използвания от вас електронен канал. 

Няма нужда да чакате началото на работния ден 

Харесахте мечтания нов дом или автомобил в неделя, в събота ви хрумна идея за голямо пътешествие, по време на семейната вечеря решихте да започнете мащабен ремонт. Няма нужда да чакате до началото на работния ден, за да получите нужната информация за финансиране, нова сметка или кредитна картаRAIA няма нормирано работно време. Тя е на разположение 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието, за да ви съдейства. 

Тя наистина помага 

Ще се убедите, че RAIA не е обикновен FAQ-бот. От разговора с нея вероятно ще ви направи впечатление, че тя винаги дава изчерпателен отговор с допълнителна информация и насочва към следващи стъпки. Логиката в разговора, който тя води, е какво още бихте попитали или какво още искате да знаете. RAIA вече може да разпознава и отговаря при над 7500 въпроса по ключови теми като кандидатстване за кредит, лизинг на автомобил, нареждане на превод, видове функционалности, откриване на сметки и карти, работно време на офиси, регистрация в мобилното банкиране, използване на Райфайзен ОНЛАЙН, RaiMobile и дигиталния портфейл RaiPay. Само при нужда от конфиденциална банкова информация или други по-специфични запивания тя ще ви насочи към наш консултант на живо.  

Вълнуващо е 

Разбираме колко полезни могат да бъдат високите технологии, когато ни помагат в ежедневието за различни дейностиДа общуваш с изкуствен интелект, който се интересува от тебиска да ти помогне и да те улесни е изключително вълнуващо преживяване. Опитайте и се забавлявайте, докато получавате нужната информация на мига. 

И не на последно мястоRAIA може и да е родена от изкуствен интелект и да изглежда футуристично, но тя ще ви впечатли и с много „човешка“ отзивчивост и любезност. Дори да я затрудните с по-специфично запитване, тя ще ви бъде благодарна, защото това ще ѝ помогне да се развиеRAIA e програмирана така, че да се учи непрекъснато. Затова и всеки следващ път общуването с нея ще е още по-полезно и вълнуващо. 

 

в За банката, Любопитно