Блог на Райфайзенбанк

Сериалът може и да приключи, но манията по „Игра на тронове“ ще трае още дълго. В огън и лед, година след година. Защото истинските фенове ще пазят частица от сериала в сърцето и… портфейла си. Първото, разбира се, се дължи на гения на филмовия екип от продуценти, сценаристи, режисьори, оператори и актьори, докато второто стана възможно благодарение на Райфайзенбанк и HBO, които създадоха уникален за Европа артефакт от култовия сериал.

Сътрудничеството между двете компании роди нова сфера в потребителския живот, в която се пресичат модерното банкиране и забавлението. Или казано накратко – bankingtainment. Банкираш и се забавляваш, забавляваш се докато банкираш. Как стана възможно? Като вложихме много фенска страст и емоция в това, което правим най-добре. И като намерихме най-подходящия за целта партньор.

Защото дебитната карта „Игра на тронове“ е много повече от пластика. Да, тя притежава всички предимства на модерните банкови продукти, от които съвременните клиенти имат нужда. Но и за пръв път банкова карта може да предизвика толкова голяма емоция и да отговаря на страстта на толкова много хора. И да ги прави горди, че я притежават. Нашите клиенти се чувстват специални с картата с дизайн „Игра на тронове“. Те споделят, че с голямо удоволствие използват точно нея в ежедневието си, тъй като носят със себе си късче от любимия си сериал, а и правят впечатление навсякъде, където пазаруват.

Отвъд границите

Неслучайно картата вече се използва в цял свят. За едва три месеца, откакто е в ръцете на клиентите, те са плащали с нея на цели четири континента – Европа, Азия, Северна Америка и Африка. И понеже това е уникален за Европа продукт, не само българите имат интерес към него. 2% от картодържателите са чужденци, въпреки че картата се предлага със сметка само в лева. Освен териториални за картата „Игра на тронове“ няма и възрастови граници – най-младият й притежател е на 20 г., а най-възрастният – на 69 г.

Всичко това стана възможно, защото създадохме модерен банков продукт, към който клиенти от цял свят се чувстват емоционално обвързани и използват с още по-голямо желание.

Не е за изпускане

Уникалната карта вече е още по-достъпна за клиентите, които вече могат да открият сметка „За всеки ден“ и да поръчат пластиката по изцяло електронен път на сайта на Райфайзенбанк. При регистрация в платформата на HBO GO до края на месец август клиентите получават двумесечен промоционален период без такса обслужване на сметка „За всеки ден“ и два месеца безплатен достъп до HBO GO. В платформата освен всички сезони на „Игра на тронове“ са налични още хитови филми и най-актуалните световни сериали като „Чернобил“, „Историята на прислужницата“, „Големите малки лъжи“, както и селектирани български кино продукции.

в За банката, Продукти, Промоции