Блог на Райфайзенбанк

Сега ще ви кажем черно на бяло какво е да се снима клип в жълто и бяло. Най-новата кампания на Райфайзенбанк за потребителски кредит се нарича „Придай цвят на желанията си“ и демонстрира по изключително семпъл и изчистен начин как всяко потребителско желание може да се превърне в реалност със съдействието на  правилния  партньор, разбира се.

Цялата тема на комуникацията се върти около изцяло бяло пространство с чистобели предмети, които само чакат да бъдат пожелани, за да бъдат „активирани“ в жълто и да станат част от ежедневието на потребителите. Както казват отвъд Океана – as simple as that.

Как се снима клип с толкова сложен декор?
Отговорът накратко е: изключително сложно. Истината е, че цялата подготовка на декора отне 5 дни. Нещо повече – всички предмети и мебели бяха закупени и боядисани специално за клипа. За да се постигне абсолютно един и същ нюанс на бяло и жълто, беше изградена специална камера, в която  предметите бяха боядисвани. Съответно от всички предмети, които претърпяват метаморфоза и стават от бели жълти, имаше по 2 бройки. Включително и от джагата. Ще ви е интересно да разберете, че само за сцената с библиотеката бяха осигурени 350 бели и изработени още 350 жълти книги.

Ами кучето?
Бързаме да ви успокоим – то не беше боядисвано. По-забавното е, че кучето дори първоначално не влизаше в сценария, докато по време на подготовката на снимачния ден не стана ясно, че то ще влезе чудесно в историята. Кучето е самоед и принадлежи на член на екипа на Райфайзенбанк. Превърнало се в пълноправен участник в историята, то не само изигра своята роля наравно с останалите актьори, но и допринесе за доброто настроение на целия екип.

Десетки повторения
В този клип нямаше място за анимации и категорично настоявахме да няма такива. Затова всяка метаморфоза се направи на живо, с motion control set. Той позволи да повторим дословно всяко едно движение, за да постигнем съвършения синхрон и да няма нито една трепване – дори при чашката за кафе, която става жълта.

Екипът
Истината е, че нямаше да придадем цвят на желанията си без страхотните екипи, които застанаха зад тази кампания. От една страна, дойде творческата идея на дъгогодишния ни партньор  All Channels Communication. Екипът на Little Big Films свърши чутовна работа за цялата организация – откри перфектния тандем режисьор и оператор (Драго Шолев и Ненад Бороевич),  които накараха цялата трансформация да оживее и да покаже на вас потребителите, че желанията могат лесно да станат реалност с потребителски кредит от  вашия партньор Райфайзенбанк.

P.S. Кампанията можете да видите точно тук.
P.P.S. Приятно гледане ;)

Галерия

в Любопитно
Етикети: