Блог на Райфайзенбанк

Социалните медии в полза на бизнеса

За трета поредна година се провежда инициативата Бизнес закуски за корпоративни клиенти от сегмента малки предприятия и среден пазар, на които висшият мениджмънт на Райфайзен представя резултатите на банката, макроикономическата прогноза на анализаторите от Райфайзен Рисърч и новостите в корпоративното банкиране.  

Есенният тур през 2017 г. започна със закуски във Варна, Бургас, Сливен, Велико Търново, Русе и София. На тях председателят на УС Оливер Рьогл, заместник председателят Добромир Добрев, както и директорът Корпоративно банкиране – среден пазар и малки предприятия Албена Борисова, и регионалният мениджър за съответния регион се срещнаха с над 300 собственици и управители на компании от сегмента, който се определя като гръбнака на българската икономика.

Традиционно на тези бизнес закуски, банката като партньор на бизнеса, представя актуална информация и тенденции, дори извън финансовата тематика, като тази година Райфайзенбанк сподели опита си в социалните медии – сегмент, където е една от водещите на пазара. На закуските, дългогодишният партньор на банката и маркетинг експерт Иво Илиев,  разказа за ползите, които бизнесът може да има и даде конкретни примери за успешни кампании в тези канали, които са довели до растящи резултати.

Инициативата продължава през пролетта на 2018 г. с бизнес закуски в Пловдив, Стара Загора, Хасково, Благоевград и Плевен.

в

Препоръчваме още