Блог на Райфайзенбанк

Чрез серия от демонстрации, по време на медийна закуска, Райфайзенбанк представи новите технологични решения на банката за подобряване на клиентското преживяване в контекста на съвременната всеобхватна дигитализация. Подобренията са следствие на динамичните промени в съвремието ни, когато хората търсят все повече начини да улеснят живота си чрез продукти и услуги, които пестят време и са максимално удобни и лесни за ползване.

Стъпките, които банката реализира в тази посока са напълно обновената платформа на Райфайзен ОНЛАЙН, иновативен продукт за плащане към кредитна карта RaiCARD Fix и редизайн на корпоративния сайт.

„Технологиите напредват с всеки изминал ден, за да дадат на потребителите по-лесно, по-бързо, по-комфортно изживяване, докато ползват услугите ни. Съответно клиентите стават все по-взискателни, стремейки се да спестят всяка възможна секунда от времето си. Именно на тази база се основават и нашите стратегически решения и новостите“, с тези думи откри събитието Ани Ангелова, Изпълнителен директор с ресор „Банкиране на дребно“.

 

Мариела Атанасова, Мария Георгиева, Даниел АлексиевМариела Атанасова, директор "Индивидуално банкиране", представи картина на дигиталната революция и как променя живота ни тя. Думите й бяха подкрепени от статистически данни за интернет пенетрацията за България и Европа, и  потреблението на банкови услуги и продукти в страната. „Всички наши усилия са насочени в това да направим клиентското изживяване освен по-лесно и бързо, по-комфортно и вълнуващо“, с тези думи тя въведе гостите в темата за иновативните решения на Райфайзенбанк.

Даниел Алексиев, началник отдел Електронно банкиране, показа на живо обновения сайт и Райфайзен ОНЛАЙН, и демонстрира подобренията, чрез които банката се стреми да олекоти и оптимизира комуникацията с клиентите си онлайн, така че да отговори на техните потребности за бързо и модерно банкиране.

Корпоративния сайт и онлайн банкирането са с изцяло обновен дизайн, добавени нови функционалности, опростена и интуитивна навигация. Райфайзен ОНЛАЙН отговаря на повишаващите се клиентски нужди от лесно, бързо и сигурно банкиране. Сред новите функционалности на услугата са възможността за плащане на битови сметки, бързи преводи между собствени сметки и подреждане на началната страница според нуждите на клиента.

Мария Георгиева, Началник отдел Банкови картиОсвен онлайн банкирането, клиентското изживяване офлайн също е с тенденция за промяна. Безконтактните карти са една от първите стъпки, които се стремят към ускоряване на процеса за плащане, като клиентите очакват този процес непрекъснато да се подобрява.

Мария Георгиева, началник отдел „Банкови карти“, представи за първи път пред публика най-новия рекламен клип на банката и иновативните аксесоари за безконтактни плащания, които се предлагат във формата на микрокарта, поставена в гривна или ключодържател, или карта-стикер с вграден чип, която се залепя на удобно място.

Лекотата и удобството на банкирането с новите аксесоари, демонстрира звездата от новия рекламен клип, която с елегантна танцова стъпка и с помощта на силиконовата грива извърши бързо и лесно безконтактно плащане на ПОС.

 

в Любопитно, Онлайн банкиране, Продукти, Промоции

Препоръчваме още