Блог на Райфайзенбанк

„Райфайзенбанк ми дава много възможности за кариерно развитие. Харесвам работата си, колегите и клиентите си.“

С рубриката "Нашите хора са нашият бранд" искаме да ви запознаем отблизо със служители от различни отдели на банката. Това са хората, които стоят зад бранда Райфайзен. Под формата на кратки интервюта, колегите ни споделят интересни факти за ежедневната си работа, за предизвикателствата пред тях, за личните си интереси.

Второто блиц интервю от поредицата е с Теодор Николов, старши специалист Обслужване на клиенти в град София.

1. Представи се в няколко изречения
Kазвам се Теодор Николов. От близо 2 години работя като "Старши специалист - обслужване на клиенти" в офис София/бул. Никола Вапцаров 55.
Завършил съм УНСС, магистър по международни икономически отношение със специалност "Управление на международни проекти". Преди това средното си образование завърших в 1-ва Английска езикова гимназия в София. Преди да започна работа в Райфайзенбанк се развивах в друга посока - занимавах се със спортна журналистика. Как се стигна до тази промяна? От дълги години Райфайзенбанк бе основната ми обслужваща банка, от която бях много доволен, а за позицията получих препоръка от близък познат

2. В какво се изразява ежедневната ти работа в банката?
Всекидневните задължения на един старши специалист Обслужване на клиенти са своеобразна комбинация от работа с клиенти и извършване на различни банкови операции в офиса. Част от ежедневната ми работа е запознаване с нови процедури, промоции и условия по продукти, което е изключително важно, за да мога да осигуря качествено обслужване на клиентите.
Решаването на различни казуси на клиенти и съдействие при нужда на колеги от други отдели също е интересна  част от моята работа, която създава динамика и ме учи на нови неща. Продажбите на разнообразни банкови продукти (кредитни карти, застраховки), е много интересна  част от задълженията ми, която ми помага постоянно да развивам редица качества, сред които комуникационни и продажбени умения.

3. Какво най-много харесваш в работата си?
Работата е изключително динамична. Всеки ден съм изправен пред разнообразни и предизвикателни дейности. Харесва ми, че работя с различен тип клиенти – частни лица и представители на бизнеса. Ежедневната ми работа с клиенти, желанието ми да предоставя високо ниво на обслужване и решаването на различни казуси ми помагат постоянно да научавам нови неща в сферата на банковото обслужване и комуникацията, и ми помага да се развивам.

4. Какво те задържа в Райфайзенбанк?
Райфайзенбанк ми дава много възможности за кариерно развитие. Харесвам работата си, колегите и клиентите си.

5. Разкажи ни за твоето хоби и интереси извън банката
Практикувам различни видове спорт - от футбол и тенис до екстремни занимания. Тренирах футбол в продължение на шест години, все още играя за удоволствие в някои аматьорски лиги. Харесвам състезателните игри - отборни и индивидуални. Участвал съм в турнири по тенис на маса, снукър. Играя още тенис на корт и практикувам екстремни спортове като рафтинг и бънджи скокове.
Друга моя страст е киното - фен и кинокритик съм. Сред последните от по-мащабно разпространените филми, които изгледах, горещо препоръчвам "Счетоводителят" и "Съюзени". Като цяло не се ограничавам с определен жанр.

6. Как биха те описали колегите ти с три думи?
Трудолюбив, креативен, винаги джентълмен

7. Твоето кредо
"Да познаваш другите е умение, да познаваш себе си е същинска мъдрост", Лао Дзъ.

в За банката, Любопитно

Препоръчваме още