Блог на Райфайзенбанк

Ани Ангелова, Член на УС и изпълнителен директор с Ресор Банкиране на дребно в Райфайзенбанк, взе участие в третия годишен финансов форум „Иновации", организиран от Асоциация Банка на годината и Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ). Във форума взеха участите представители на банковия сектор в България и технологични компании от страната и чужбина.

Ани Ангелова представи успешни примери за иновации в Райфайзенбанк, свързани с промяна в начините на общуване с клиенти и служители. "Опитът ни показва, че една иновация е успешна, когато решава проблем на клиента", сподели г-жа Ангелова. Райфайзенбанк е първата банка в България и Групата Райфайзен с публичен чат във Вайбър и е с активно присъствие в повечето социални мрежи. Чрез социалните мрежи се скъсява дистанцията между банката и клиента и се получава ценна обратна връзка в реално време. Друг пример за иновация е въвеждането на кратки филмчета за представяне на продукти и обучения на служители, пример за което е поредицата филми, свързани със застраховките Живот на Уника. С този иновативен подход се задържа вниманието на клиента и се спестява време за разяснения.

Иновация в сферата на поддържане на отношенията с клиентите (CRM) е изпращането на персонализирани оферти към клиентите директно в мобилното банкиране, вместо както досега представянето им предимно чрез телефонен разговор или хартиен носител. В мобилното банкиране клиентът има бърз и лесен достъп до своята оферта и може да се запознае с нея, когато сам реши. Представен беше и новият интранет портал за общуване със служителите на банката, който е не само платформа за идеи и източник на иновации и част от копоративната култура на банката, но и възможност за скъсяване на дистанциията между служителите и обмяна на полезна информация.

Галерия

в За банката

Препоръчваме още