Блог на Райфайзенбанк

Кои са петте неща, за които най-често се тегли потребителски кредит до 40 000 лв? Ето и резултатите от проведено вътрешно проучване на Райфайзенбанк.

Топ 5 мечтите, станали реалност през 2015 г.:

1.    Мечтаното обзавеждане, защото е време да го пренесем от Pinterest в собствения си дом – задължителната мечта, за която все не остават пари. А всеки от нас мечтае да превърне дома си в своето лично, уютно и уникално пространство, което да отговаря, та дори и надскача въображението ни. Незаменимото място, където всеки ден се прибираме с нетърпение. Мечтаното преобразяване на дома се е превърнало в реалност за над 56% от клиентите,  изтеглили потребителски кредит от Райфайзенбанк през 2015г. Обичайно са мъже (61%), а средната им възраст е 39 години.

2.    Нов автомобил, защото просто ни е време да направим нещо за себе си – мечта за всеки, който залага не просто на нова кола, но държи тя да е модерна, удобна и представителна.  За сумата от 40 000 лева бихме могли да си позволим да избираме както между надеждни, стабилни и ефективни марки, така и сред по-спортните, хипстърски, та дори и артистични варианти, които автомобилни гиганти произвеждат в момента. Новият автомобил е станала сбъдната мечта за 18% от клиенти на Райфайзенбанк изтеглили потребителски кредити през 2015г. И логично е да си помислим, че това е една типично мъжка мечта, но да не бързаме с изводите, защото 33% от кредитите за покупка на автомобил са пожелани от истински дами „във вихъра“ на кариерата си, на възраст между 30 и 40 години. Е, няма да ви изненадаме, ако ви кажем  че, младите мъже до 30 години са най-подвластни на страстта към модерното и скоростно возило и именно на тях Райфайзенбанк е отпуснала 45% от кредитите за автомобил.

3.    Магистратура в чужбина, която винаги е една идея по-скъпа, отколкото можем да си позволим – да учиш в страната на Шекспир, да изследваш архитектурните шедьоври на Антони Гауди или пък да следваш нюха си към финансите, който би те отвел чак до Уолстрийт? Всеки мечтае за стабилна и доходоносна кариера, за която предварително влага усилия, финанси и старание да се образова. Инвестицията в образованието, е причината за изтегляне на потребителски кредит от 9% от клиентите на Райфайзенбанк. Няма да скрием задоволството ни от усещането да подкрепим в най-важния момент младите и амбициозни хора до 36 годишна възраст, които искат със замах да покорят новите простори на знанието. А, как ли да погледнем на бъдещия свят, щом над 65% от тях са жени?;

4.    Круизно пътешествие, защото заслужаваме повече от една почивка на година – със сигурност всеки себеуважаващ се пътешественик живее за следващата дестинация, поредицата от незабравими гледки и най-вече неповторимите емоции. Планирането и организацията обаче обикновено са предизвикателство, за което не всеки успява да намери време и ресурс. 7% от общия брой потребителски кредити през 2015 година отива при  пътешествениците.  Те преследват набелязаните  дестинации и ги покоряват, независимо от възрастта. И все пак приключенският дух надделява, макар и с малко, при романтичните джентълмени между  35 и 47 години.

5.    Начална инвестиция в любимо занимание, защото да работим за собствените си мечти, си струва повече от всичко друго. Хоби или увлечение, с което да открием своя талант и креативност, а защо не да го превърнем в следващата ни мечтана работа. Инвестицията е само първата крачка в усъвършенстването над себе си и за себе си, правейки това, в което вярваме. Да се доверим на инстинкта и въображението си, да успеем. Това се е оказало водещото за 6% от клиентите с отпуснат потребителски кредит от Райфайзенбанк през 2015, най-често мъже (62%) на възраст между 30 и 42 години.

А какво включват твоите 5? Коя е мечтата, която ще ти донесе истински хубавата емоция през предстоящата година? Намери ли я? А готов ли си да я осъществиш?
ти можеш да си я обещаеш, а Райфайзенбанк ще съдейства, за да я реализираш.

Виж повече за актуалните промоции за потребителски кредит в интернет страницата на Райфайзенбанк или попитай във всеки наш офис и на телефон 0700 10 000 (Vivacom); 1721 (Mtel и Telenor).

 

в Любопитно, Продукти

Препоръчваме още