Блог на Райфайзенбанк

Райфайзенбанк посвещава имиджовата си кампания „Перспективи“ на 20-годишния юбилей на банката.  Интегрираната кампания  включва  телевизионен клип, печатна реклама, дигитална реклама и BTL активности.  Вече 20 години вярваме в перспективата за развитие и продължаваме да откриваме нови възможности пред нашите служители, клиенти и партньори.
Това послание стига до нас чрез поредица от визуални, или по-точно перспективни илюзии. Чрез тях внушаваме ценностите, с които нашите клиенти свързват банката и представят  по интересен начин различните бизнес сегменти – потребителско кредитиране, малък и среден бизнес и корпоративно кредитиране, в които всеки намира своето място.


Какво представляват визуалните илюзии? 
Визуалните илюзии са визуално възприемани образи, които се различават от обективната реалност. Постига се, когато променим гледната си точка към един или повече обекти и ги видим по нов, необичаен начин. Визуалните илюзии могат да бъдат изключително разнообразни, но най-общо се делят на 3 основни вида: литерални – те създават образи, които са различни от обектите, които ги съставят; физиологически, които са ефект върху очите и мозъка в резултат на прекомерна стимулация от специфичен тип (яркост, наклон, цвят, движение) и когнитивни илюзии, при които окото и мозъкът правят несъзнателни заключения.
В имиджовия ТВ клип на Райфайзенбанк са използвани предимно илюзии от втория тип, при които движението на камерата ни разкрива необичайна гледна точка към обектите, т.е. показва ги в перспектива.

Повече за имиджовия ТВ клип „Перспективи“
Телевизионният клип е заснет от режисьора Валери Милев и продуцентска къща Little Big Films, а зад креативната идея стои рекламната агенция на Райфайзенбанк −All Channels | Advertising. В клипа проследяваме няколко различни ситуации, при които промяната в гледната точка ни дава интересен и различен прочит на всяка от тях. В първите въвеждащи кадри виждаме мъж, който се наслаждава на перспективна картина в галерия за модерно изкуство. Непосредствено след него баща режисира семейството си за снимка, като между фотоапарата и семейството е поставена къща за кукли. Гледната точка създава илюзията, че къщата е с реални размери и семейството се намира в нея.
Следващата илюзия е посветена на малкия бизнес, който пораства – намираме се в сладкарница, десетки апетитни мъфини, сладкиши и торти хвърлят сянка на майстор готвач, след което се разкрива и истинския готвач в своя сладкарски цех. В предпоследната сцена консултант на Райфайзенбанк обслужва корпоративен клиент на банката, като в края на сцената се изправя и буквално преминава през своето правоъгълно бюро, което се оказва сбор от Г-образно бюро, което е идеално допълнено и продължено от подов стикер. За финал на клипа, след движение на камерата, на пръв поглед безразборно висящи жълти папки се подреждат в надпис „20 години в България“.

Надяваме се, че клипът и цялата кампания ви допадат и ще ви вдъхновят да откривате нови и интересни перспективи!
Можете да видите ТВ клипа „Перспективи“ тук!

в За банката, Любопитно

Препоръчваме още