Блог на Райфайзенбанк

Новата кампания за потребителски кредити на Райфайзенбанк „Придай форма на желанията си“ представя на вниманието на потребителите на банкови услуги новите промоционални оферти на потребителски кредити на банката, илюстрирана чрез изкуството на пин-арта като визуализация на идеята, че с потребителски кредит всеки лесно може да превърне своите желания в реалност. 

В основата на кампанията застава огромна пин-арт инсталация, позволяваща чрез специфичната си конструкция да бъдат оптечатани различни форми върху нейната повърхност.

Какво е пин-арт?

Пин-арт е инсталация от хиляди игли, разположени много нагъсто така, че да оформят плътна повърхност. Чрез избутване на иглите от едната страна на инсталацията към другата, се постига реалистично триизмерно отпечатване на всяка форма. Обикновеният пин-арт има малки размери и може да бъде поставен на бюро или да се използва като забавна игра за семейството. Пин-артът в кампанията на Райфайзенбанк е издигнат до размерите на гигантска стена, в която могат да бъдат отпечатвани тела и предмети в реалния им размер.

Елементи на кампанията

Телевизионният клип, заснет от режисьора Драго Шолев и продуцентската къща Chouchkov Brothers заедно с екипа на рекламната агенция на Райфайзенбанк – All Channels | Advertising, разказва историите на семейство, което, с помощта на пин-арт инсталацията на Райфайзенбанк, вдъхва живот на мечтите си за нова мебелировка, преворзно средство, детска стая и ваканция. Четирите избора на семейството са и сред най-честите причини за кандидатстване за потребителски кредити.

BTL-реализацията на кампанията използва пин-арта, за да създаде иновативна медия, която позволява на потребитителите сами да отпечатват в нея своите желания и да ги споделят със заобикалящата ги среда или в интернет. Новата медиа е уникална с това, че привлича минувачите и ги превръща в част от рекламното послание, като с тяхна помощ се променя непрекъснато.

Агенцията

Автор на идеята е екипът на рекламната агенция All Channels | Advertising в състав:
Творчески директор – Марин Костов-Мъро
Арт Директор – Калоян Зарков
Копирайтър – Мария Харизанова
Акаунт Екзекютив – Ивалена Стефанова
Продъкшън Мениджър – Михаил Тошев
Това е втората голяма кампания, реализирана от All Channels за Райфайзенбанк след успешната миналогодишна кампания на кредитни карти „Живи картини“.

До края на април всеки ще може да “придаде форма на желанията си” на специалната пин-арт инсталация от 4 април до 6 април /петък-неделя/ в Мол “Сердика” в София. От 10 април до 12 април /четвъртък-събота/ инсталацията на Райфайзенбанк ще бъде в The Mall на бул. „Цариградско шосе”, а на 25, 26 и 27 април (петък, събота и неделя) ще е в Мол Варна на бул. "Владислав Варненчик" във Варна.

Надяваме се, че кампанията ще ви хареса и ще ви помогне вие също да вземете решение да осъществите някои от желанията си :)

Тук можете да видите нашия рекламен клип. Приятно гледане! :)

в Любопитно, Промоции

Препоръчваме още

  • Няма подобни статии