Блог на Райфайзенбанк

Райфазенбанк бе отличена с наградата "Таен клиент" 2010 в конкурса "Банка на годината 2010", организиран от Асоциация "Банка на годината" през юли тази година. Наградата е присъдена след провеждане на независимо национално маркетингово проучване, при което са посетени и оценени над 500 банкови клона и 26 банки от тайни клиенти.

За нас е важно, че получихме именно тази награда - наградата за най-добро обслужване! Наш основен приоритет е предлагането на съвременни финансови услуги, които отговарят на най-високите изисквания на нашите клиенти за качество и обслужване. Тази награда е доказателство за постигнатия успех на целия ни екип, който се старае постоянно да заслужи удовлетворението на клиентите ни.

 

Приз Таен клиент 2010През месец юли призът за “Таен клиент” не беше единствената награда, която ни зарадва. Другото отличие, което получихме, е от Дойче Банк, която за седма поредна година ни връчи наградата за отлично качество на платежните нареждания в евро (EUR Straight-Through Processing (STP) Excellence Award 2010.). Наградата е присъдена за изключително висок постигнат резултат от 99.9% STP коефициент, отразяващ дела на автоматично обработените преводи от общия брой преводи. Чрез високата автоматизация на преводите, клиентите ни получават качествено и бързо обслужване без допълнителни разходи и без забавяне при изпълнението на платежните нареждания.

в За банката, Награди

Препоръчваме още