Блог на Райфайзенбанк

В края на октомври стартирахме втората кампания от дарителската инициатива “Избери, за да помогнеш” съвместно с миналогодишния ни партньор – информационния уебсайт Dir.bg.

През 2009 г. над 2 800 от служителите на Райфайзенбанк направиха дарения, към всяко от които банката добави 100 лв. и , така ще бъде и тази година. Тогава успяхме да съберем почти 370 000 лв. благодарение на съпричастността на много хора като нас към проблемите на социално уязвимите хора в България.

Тази година подбрахме 20 здравни, социални, културни и еко проекти, които са представени на сайта www.izberi.rbb.bg и които се надяваме отново да привлекат много дарения и подкрепа. Всеки може да се включи в дарителската инициатива, като избере своята лична благотворителна кауза, която да подкрепи. Създадената интернет платформа на www.izberi.rbb.bg позволява на сайта да се направи дарение директно онлайн по сметка на избрания благотворителен проект, а дарените средства постъпват по сметката на организацията или институцията, чийто проект подкрепяте. Онлайн даренията станаха възможни благодарение на системата за разплащания Pay.dir.bg и интернет банкирането на Райфайзен. Новост през тази година е възможността дарения да се правят и чрез SMS.

Сайтът www.izberi.rbb.bg ще остане активен и след публичното отчитане на набраните средства по време на втората кампания “Избери, за да помогнеш“, което ще се проведе в края на януари 2011 г. На сайта ще се поместват и отчетите на организациите, включени в кампанията, за това как са изразходвали дарените средства.

Друга новост в Кампания 2010 са лицата на инициативата – познатите на всички Гала, Ники Кънчев, Део и актьора Деян Донков, които безвъзмездно и безрезервно застанаха зад каузите на множество онеправдани членове на обществото ни.

Към медийните ни партньори от миналата година – Нова телевизия и вестник Стандарт, сега се присъединиха Българската национална телевизия, Българското национално радио, Дарик радио, вестниците 24 часа, Дневен труд и Трета възраст, списание Мениджър и компанията за външна реклама ИДЕАКОММ. Тук е мястото да споменем и Чучков Brothers Studio, в което бяха създадени прекрасните клипове с лицата на инициативата, както и нашата рекламна агенция Ogilvy с тяхната неуморна работа по всичките ни рекламни материали.

в Корпоративна социална отговорност

Препоръчваме още